You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

KomPhone webshop

06-30-522-4188
  • Az Ön kosara üres!

Szállítás

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Házhozszállítás Magyarországon:

A webshopunkban és beszállítóinknál készleten lévő 12:00 óráig megrendelt termékeket  általában 1-3 munkanapon belül az ország bármely pontjára kiszállítjuk az Ön által megadott címre.

A készlethiányos termék(ek)et általában 3-5 munkanapon belül tudjuk beszerezni és kiszállítani.

A csomagról és a feladás állapotáról a következő számon érdeklődhet: +3630-522-4188.

  

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK

Átutalásos illetve utánvétes csomagküldés esetén a készleten lévő küldemény súlya, vételára és mérete határozza meg a szállítási költséget, amelyek a következőképpen alakulnak:

499.999 Ft fölötti vásárlási érték esetén CSAK ÉS KIZÁRÓLAG előre fizetés ( pl. átutalás ) után tudunk megrendelt terméket kiszállítani.

SÚLYKATEGÓRIA
SZÁLLÍTÁSI IDŐ / BIZTOSÍTÁS
ÁtutalásUtánvétel
0,1 - 10 kg -ig1 munkanap / 150.000 Ft-ig díjmentes biztosítás1290 Ft2880 Ft
10 kg fölött1 munkanap / 150.000 Ft-ig díjmentes biztosítás
MEGEGYEZÉS SZERINTMEGEGYEZÉS SZERINT

A táblázat alapárakat tartalmaz, amelyek magukban foglalnak egyszeri kézbesítési kísérletet, a címzett előre értesítését a csomag feladásáról E-mail-ben ( amennyiben megadta a címzett E-mail címét ).


SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

A webshopon megrendelt termékek személyes átvételére jelenleg az átvételi pontunkon van lehetőség, amit a következő címen érhet el, TELEFONON TÖRTÉNŐ ELŐRE EGYEZTETÉST KÖVETŐEN:

1135 Budapest, Szent László út 48-50. ( Csak telefonos egyeztetést követően: 0630-522-4188 )


Külföldi értékesítésre és szállításra sajnos NINCS lehetőségünk, megértésüket köszönjük!


FIZETÉSI MÓDOK

- Személyes átvétel esetén az átvételi pontunkon készpénzben, ahol bankkártyát nem áll módunkban elfogadni!

- Átutalás bankszámlaszámunkra ( AMENNYIBEN EZT VÁLASZTJA, A SZÁLLÍTÁS DÍJÁT MI ÁLLJUK )

- Utánvétes fizetés készpénzzel a futárnak

( Amennyiben átutalással fizet, abban az esetben az összeg beérkezése után kerül feldolgozásra és kiszállításra a megrendelése. )


MINŐSÉGI KIFOGÁS

Az Ön által megrendelt termék(ek)re minőségi garanciát vállalunk személyes átvétel esetén. Ez azt jelenti, hogy ha a megrendelt termék hibás, vagy sérült a helyszíni megtekintést / vásárlást követően, abban az esetben Önnek díjmentesen kicseréljük azt, vagy elállhat a vásárlástól.

A szállítócég által nem megfelelő csomagkezelésért, annak okán keletkező kárért felelősséget nem vállalunk, ezen esetekben az adott szállítócég köteles az okozott kárt megtéríteni.